Vanaf 1 januari 2021 bestaat VVV Zeeland niet meer. We komen met een nieuw concept voor toeristische informatiepunten en regiomarketing. Fysiek en digitaal. We streven er onder andere naar de verbinding met de musea te versterken. Zo maken we onze cultuurhistorie beter beleefbaar.

Het tussenjaar 2021 is gebruikt om te komen tot een nieuw concept voor toeristisch gastheerschap en Veerse marketing. Het is integraal opgepakt door de beleidsvelden Economie, Recreatie & Toerisme, Cultuur en Communicatie. Ook partijen als musea en ondernemersverenigingen zijn hierbij betrokken. In november 2021 is besloten om de informatiepunten in het Marie Tak van Poortvliet Museum in Domburg en in Museum Veere in Veere te continueren. We blijven nog in gesprek met Oostkapelle en Zoutelande met de intentie om hier ook 2 informatiepunten te realiseren. De hoofdlijnen voor de Veerse marketing zijn in november 2021 vastgesteld. In 2022 werken we deze verder uit en starten we met de uitvoering.