De culturele agenda loopt eind 2023 af. In overleg met de klankbordgroep cultuur kijken we terug op gerealiseerde activiteiten en stellen we, indien gewenst, een uitvoeringsprogramma op. In de agenda zijn culturele activiteiten opgenomen die bijdragen aan de leefbaarheid, economie en bewustwording van kunst en cultuur bij onze inwoners. Er is speciale aandacht voor onze kinderen.

Tijd (indicator)

Geld (indicator)

De culturele agenda loopt eind 2023 af. U heeft ons gevraagd om de huidige culturele agenda te evalueren. Omdat de agenda eind 2023 afloopt en de coronapandemie ervoor heeft gezorgd dat er andere behoeften zijn in het cultuurlandschap, werd in 2022 de huidige culturele agenda herzien om te komen tot een agenda die tot eind 2023 geldt.